Så länge vi båda andas

Datum: 2009-03-28 Klockslag: 00:08:49

Nämen, råkade se att Så länge vi båda andas finns att köpa nu, på svenska. :D Vilket då är fjärde boken i Twilight-serien för de som inte visste det. Finns på CDON.COM för 159:-, så det blir nog nästa inköp, den & en parfym. Vart ska jag få pengarna ifrån? :c Fattiga tider, haha! Hoppas att jag hinner skaffa den innan den tar slut bara, vilket den lär göra med tanke på hur populär böckerna faktiskt är.

Var länge sedan jag läste/såg Twilight nu.. Har läst lite mer än halva andra boken, och där tog det stopp. Men jag orkar inte bli sådär sjukligt besatt igen, jag tänkte, pratade & drömde Twilight förut. Så vill jag inte att historien om Bella & Edward ska ta slut heller, så därför jag slutade läsa också.
 
Stephenie Meyer är sannerligen... helt makalös. Bella och Edwards kärlek är sådär så att den får en att nästan tappa andan, Robert Pattinson får en väl överhuvudtaget att tappa andan egentligen. Gotta love him! Twilight & HP är de bästa bokserierna jag varit med om, och det är jag absolut inte ensam om att tycka.
 
Nej, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och titta på tv som sagt.
(Det här inlägget får ligga på "Tv & Film" eftersom jag inte har någon "Böcker"kategori.)

kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Hmm .. ingen aning. Tror bara det gällde på Change här utanför HBG :/ Isåfall bara denna helgen. :/

2009-03-28 @ 13:12:34
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback