Mitt nya måste

Datum: 2009-03-29 Klockslag: 23:40:11

Känns som om det blivit en riktig standard att dricka te nu, sitter just nu och läser bloggar och dricker min andra stora kopp te för ikväll. Mums! Tryckt i mig två rostade mackor har jag också gjort, bara för att jag ska äta när jag tar mina Orudistabletter. Att svälja ner tabletten tillsammans med te var dock ingen höjdare, haha.

Har gjort lite bra saker idag iallafall, t.ex så har jag varit på Nipudden och fotat lite mer till mitt bildrepotage och även pluggat en del. Ni kan aldrig ana hur snuskigt tråkigt vardagsjuridik är, och svårt framförallt. Bouppdelning, arvslotter och all sån skit. Känns som om det blir ett starkt IG för mig på provet imorgon. Så har jag varit och hälsat på hos syster och ägnat en stor del av kvällen till att titta på Kyle XY. ♥ Så bra, och Kyle är så himla gullig. Men nu borde jag nog lägga mig, ska ju upp 04:30 och sedan ta 05:15 bussen till Kfors. En bra grej är iallafall att jag lagt in ny musik på mp3n ikväll. Vad skulle man göra utan musik alltså? Tråkigt liv. Lyssnade på Swing life away ikväll, började tänka på konserten. Var så mysigt när han kom ut där med bara gitarren. :'D Det ser ut att bli Sthlm & konsert i oktober också, visst brudar?! :D Nej, nu säger vi godnatt!

kommentarer
Postat av: elina

Klart som fan att det blir konsert i oktober!!

2009-03-30 @ 08:17:01



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback