Middag & bio

Datum: 2009-03-14 Klockslag: 13:45:44

Ja, det är kvällens planer. :] Har verkligen sett fram emot att se Män som hatar kvinnor, då det ska bli skitroligt. :D Får se vad det blir för mat.. Just nu sitter jag och lyssnar på festmusik. jag blir gaaanska sugen på att festa & dansa. Att uppleva nyår igen hade inte varit helt fel.

Var meningen att jag egentligen skulle ut ikväll, men jag orkar fan inte. :c Har ont i huvudet och ja.. känner mig allmänt slö. Förresten så har mitt jävla bankomatkort slutat fungera igen, handelsbankens kort suger. Vet inte hur många gånger jag behövt byta sedan jag bytte bank! Så Lars fick iallafall ta ut pengar och ge mig, så nu känner jag mig inte sådär hjälplöst fattig längre.

Tittade på Lars tack-kort från när Felicia föddes förut idag, oj vad jag började sakna barnen. :c Måste åka och guilla med dem när jag kommer hem. :'D Och Chester saknar jag som fan också, längtar efter att burra in händerna i hans långa, tjocka päls och pussa på hans söta lilla huvud.<3

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback