Män som hatar kvinnor

Datum: 2009-03-15 Klockslag: 13:38:18

Gårdagen.. Ja, först åkte jag in till Gamla stan och mötte Jossan och gick där ett tag, sedan åkte vi och kollade i lite affärer och slutligen så gick vi på mongolstället på drottninggatan och åt. :] Servitören bjöd oss på efterrätt och var.. lite flörtig skulle man nog kunna säga. Haha! Satt brevid.. riktigt konstiga människor också. Killen bara gnällde på allt hela tiden, och tjejen försökte komma på ursäkter till varför maten/personalen osv var dom den var. Skulle aldrig någonsin gå ut och äta med något dylikt, jävla gnällspik. Iallafall, sedan vid 17:50 eller senare stressade vi iväg till Hötorget och bion. Vi skulle se Män som hatar kvinnor, och den började klockan 18:00. Men vi hann både gå på toa och köpåa cola & popcorn innan filmen började. :D Men det satt världens jävla idioter brevid oss, typ 5-7 killar (och en tjej) som satt och kommenterade allt i filmen hela tiden. En av dem satt och pratade i telefon under filmen också. Jag var flera gånger påväg att säga något, men.. gjorde det inte. Världens jävla töntar, när man fick se sexscener och sådant så kom alla barnsliga jävla kommentarer. Säger som jag sa till Jossan igår: Varför går man på bio om man är dum i huvudet? Iallafall så tyckte jag att filmen var riktigt bra, och jag bara älskar Michael Nyqvist! Tror inte jag sett Noomi Rapace innan, men jag gillade verkligen henne också. Jag kan inte låta bli att tycka om såna iskalla och.. oberörda människor, eller vad jag nu ska kalla det.

Efter bion så åkte vi hem hit och pratade, såg på melodifestivalen osv. Jag förstår inte hur Malena kunde vinna.. ofattbart. Ja, nu ska jag gå och göra mig iordning för att sedan åka in till stan och träffa Jossan. :] Vi ska fika & shoppa lite.

kommentarer
Postat av: libbiya

jag är avis på ditt liv nu! haha xD

du verka ha så kul i sthlm. btw var

du med i expressen?! :D glömde o kika!

pusspuss

2009-03-16 @ 22:20:43
URL: http://libbiya.blogg.se/
Postat av: libbiya

P.S jag såg roj idag. så du kanske är lite avensjuk du också ;] D.S pusss

2009-03-16 @ 22:21:36
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback