Lust att lägga ner..

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 18:32:54

Jag blir galen på blogg.se, det fungerar fortfarande inte att ladda upp bilder! Bilder som redan finns i mitt arkiv går bra, men inga andra. Hur kul är det med en blogg helt utan bilder? Inte så speciellt.

Fick till min stora glädje besök igårkväll, blev en mysig natt och jag somnade inte förrens efter 04:00 någongång. Så nu för en stund sedan fixade jag mat, sojanuggets & fullkornsbulgur blev det. Såklart med soja & sötsur sås till då. Kanske borde packa upp mina kläder och städa här lite, även om det känns ta emot en aning.

För ovanlighetens skull har jag köpt mjölk och skaffat socker, så ikväll ska jag dricka te. :'D Mumma! Har gjort upp 300:- på Hemköp sedan igår, handlade en hel del! Så nu finns det lite att välja bland iallafall. :]


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback