Lite snabbt

Datum: 2009-03-02 Klockslag: 13:28:13

Jag kände för att uppdatera, lite snabbt bara.
Har just tryckt i mig massa mat, sista gången jag äter något riktigt på.. ett dygn eller något. Förutom det jag ska ta med mig och ha på Arlanda.

Så nu ska jag packa allt det sista, stänga av datorn och packa ner den. Kolla en sista gång att allt är med, och sen åker vi! :D Det här ska bli en underbar vecka, med underbara vänner, i en underbar stad.

Jag längtar redan efter att komma hem till Lars på lördag och börja lägga in alla bilder och lägga upp osv. Fast samtidigt inte, för då är resan slut. :c Men.. Ja. Blir nog uppdatering under veckan, för jag såg att de hade datorer på vandrarhemmet. :)

Saknar dig. :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback