Life is messy, love is messier.

Datum: 2009-03-21 Klockslag: 19:56:26

Uppdat. Alltså, Robinsson.. Fyfan vilket jävla ställe de hamnat på alltså. ._. Jag kan inte låta bli att tänka på hur roligt det skulle vara att testa sig själv och vara med om något liknande, få se hur mycket man pallar. Jag är ju tyvärr världens klenaste och gnälligaste människa. Jag blir sjuk hur lätt som helst, jag klarar mig inte länge alls utan mat och jag gnäller så fort jag får chansen osv. Men det lär vara en jäkla upplevelse! Men de två första tjejerna, varför river man ett hus för att bygga något eget? Dumt. Och så blev jag arg när de dödade ödlan, helt utan anledning typ. Nej, det ska faktiskt bli roligt att följa det.



Satt och bläddrade mellan kanalerna på tvn och såg att det var Catch and release, så jag satt mig och tittade på den för tredje gången tror jag. Har aldrig sett början, och nu såg jag slutet för första gången. Så söt film, och slutet var.. verkligen jättebra! Det lämnade mig med en såndär fin känsla i magen, vilket gillas. Personerna i filmen känns så.. goa också, särskilt tjockisen. Han är så himla söt med den lilla pojken. Se den! ;)

Snart börjar Robinsson & sedan blir det Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Så därför är det dags att hämta dricka och poppa popcorn! :D Någon fler som ska se Robinsson? Jag har nämligen blivit dumförklarad när jag sagt att jag ska titta på det, haha.

Eftersom det verkar fungera bra att ladda upp bilder nu så lägger jag in fler bilder i inlägget "Lycka" senare ikväll. :]






kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback