Imorgon, jag lovar

Datum: 2009-03-08 Klockslag: 23:07:07

Jag lovar att jag ska lägga in bilder imorgon, kan inte nu för att mitt cpinternet inte vill funka. Så just nu sitter jag vid Lars dator, men han skulle fixa så hans trådlösa funkar på min dator imorgon. :]

Har ägnat kvällen åt att äta tacos & se på film med Lars. Vi tittade på Outlander(?), kass om ni frågar mig. ._. Och mitt i filmen skrek Lars till för att skrämma mig, och jag blev såklart livrädd. Haha! Var tvungen att fråga honom om det fanns Ben & Jerrys på Ica här i Årsta, och det fanns det. :'D Gissa vem som ska fläska det imorgon? :D Luftmadrassen ser ganska lockande ut.. funderar på att lägga mig, har ju varit trött i flera timmar.

Saknar dig. :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback