I want you to see all the sides, all the faces inside of me

Datum: 2009-03-24 Klockslag: 21:52:26


Efter vi varit och tränat så var vi in på Hemköp, så jag köpte lite nytt te på lösvikt. Den här gången blandade jag två olika sorters jordgubbste i samma påse, luktar himmelskt! :'D Det ena var grönt te med lite citron, och det andra var svart te med björnbär tror jag det var. Förutom jordgubbssmaken alltså. Iallafall, så nu ska jag snart orka gå och duscha och sedan dricka te som sagt. Längtar efter att få smaka och se om det är gott! :D Tänkte köpa honung också, men satan vad dyrt det var. :c Så, det blev inget. Fanns ett som hette "Dunderhonung" och ett där det stog något fint om norrland, eftersom houngen kom härifrån. Minns dock inte riktigt vad det var, får återkomma med det.

Åh, blev så att jag råkade lyssna på en Trapt låt på Spotify, och.. Underbara musik! Fast jag tycker att Lost in a portrait är en av de bästa, men jag kunde inte hitta den på tuben. Så har jag ju blivit besatt av disneymusik också, Lejonkungen & Pocahontas står högst upp på listan. Men, He lives in you går helt enkelt inte att jämföra med att höra den live. Men, lyssna & njut! :D

Trapt - Echo, Beyoncé - Smash into you, The Lion King musical - He lives in you.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback