He lives in you

Datum: 2009-03-23 Klockslag: 20:07:21

Igår när barnen var hos oss så sökte jag på Disney på Spotify, för att Felicia skulle få lyssna på lite barnmusik. Så fortsatte jag med det nu, och hittade låtar från "Disney's Sing-a-Long - The Lion KIng". Alltså, hela jag fylls av en underbar känsla. Såklart pga musikalen, det mäktigaste jag någonsin upplevt. Musiken som finns där kan absolut inte mäta sig med musiken live, alltså.. deras röster, det var så kraftfullt och.. fantastiskt. Jag är glad att jag fått uppleva det, rekommenderar verkligen alla att se den.

Rol'an Ramos - He lives in you, för er med Spotify!

Persikote, värmeljus och musik gjorde denna kväll!
Även om jag önskar att en viss person var här, men.. man kan ju inte få allt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback