Gamla stan

Datum: 2009-03-13 Klockslag: 15:36:33

Klev upp och åt Ben & Jerrys till frukost innan jag fixade mig och åkte in till Gamla stan och mötte Jossan. Vi gick runt i en evighet innan vi äntligen hittade ett café som kändes duga. Sedan var vi där och fotade en hel massa. Och gissa vem vi får syn på? Johan Rheborg, som ler mot oss med världens största flin typ. :D Man måste väl älska hans humor, jag älskar det där arga & bittra, kanske för att det är lite så jag är som person? Haha!

Kom hem för en liten stund sedan, och nu ska jag väl snart börja fixa mig för ikväll. Vill ju inte se ut som något som plockats upp från vägkanten när jag ska iväg på Let's Dance. :D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback