EARTH HOUR

Datum: 2009-03-28 Klockslag: 19:53:18


Snart är det dags att släcka ner allt i en timme. Pappa var inte sådär jätteengagerad till att släcka ner, men jag tvingar honom. Haha! En ynka timme kan man allt offra. Jag har laddat upp med massa ljus på mitt soffbord, men det mesta av huset kommer nog att vara svart. Är ju lite svårt att ha ljus vart som helst med tanke på katterna, men jag kommer nog sitta här inne hela tiden ändå.
Hitta.se har gjort det lite gulligt på sin sida, det gillas!
 Läste även en artikel på Aftonbladet.se nu som jag tycker att alla borde läsa, jag blev väldigt förvånad. Här kan ni läsa den.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback