Allt har sitt slut

Datum: 2009-03-12 Klockslag: 18:17:21

Idag var som sagt sista dagen på Expressen, nästan lite sorgligt. Då kanske ni förstår hur roligt jag haft det! Idag så åkte jag och Joel och en reporter(?) iväg till slottet och intervjuade lite folk. Jag fick se Johan T Lindwall också, vilket jag hoppats på att få göra, vet inte riktigt varför men. Han stog såklart vid "VIP-folket" eller vad jag ska kalla dem, de som hade speciellt tillstånd för att få vara nära kungafamiljen iallafall. Om någon missat vad som hände vid slottet idag så var det ju Victorias namnsdag och även Daniels första officiella.. ja, första gången han och Victoria visade sig officiellt tillsammans eller hur jag ska förklara det. Det var faktiskt lite roligt att se, som en liten "parad" ungefär. Förstog dock inte varför vissa låtar spelades men. Haha! Ringde såklart Sofia, min klasskompis som är helt frälst i kungafamiljen, och gjorde henne lite avundsjuk. Det var lite roligt, haha. Så lovade jag att fota lite, så det gjorde jag, framtills mitt batteri dog. Efter det så var det väldigt lugnt, hände inte så mycket mer. Så jag åkte hem lite innan 16:00, efter att jag tackat & sagt hejdå.

Men, än är det inte helt slut med Expressen. Olle frågade om jag inte ville följa med honom på Let's Dance imorgon, och såklart ville jag det! :D Så det ska bli roligt att få vara med vid en direktsändning, så jag ska ta med min egen kamera och fota lite också. Så han kommer väl och hämtar mig imorgonkväll så åker vi dit. :D Inte helt fel fredagssysselsättning om man frågar mig.

Sitter just nu och lyssnar på Salem Al Fakir, var ju tvungen att höra vad det var för sorts musik. Och jag gillade den! It's only you är nog favoriten än så länge.

Jag var inte med i tidningen idag, men det blir förhoppningsvis imorgon istället.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback