Studenten

Datum: 2009-06-12 Klockslag: 15:24:17

Idag har det ju varit studenten i Sollefteå, så jag tog 08:55 bussen imorse. Mötte Lydia, Elina och Sara och gick med dem. Så gick jag och gav blommor till Roj och pratade med honom och hans mamma lite. :) Det känns så bra nu, jag är glad att jag fått lärt känna dem.

Efter det gick vi och fikade, och nu har jag alldeles nyss kommit hem. Just ja, köpte även två par spetstrosor på rea, och även en present till fikan som fyller år nästa söndag. :) Hoppas du blir lite nyfiken av att läsa det här. ;) Stog även och kikade på Så länge vi båda andas, men jag kände inte för att lägga ut 229:- just nu. Har börjat läsa om När jag hör din röst, eftersom det var så länge sedan jag läste i den.

Tråkigt att man inte ska ut ikväll, fast jag har samtidigt ingen ork till det. Jossan ringde nyss och hoppades på att jag skulle ha ändrat mig, men icke! Men nu ska jag nog göra något vettigt.

kommentarer
Postat av: Anonym

vettigt som i att hänga med Didson o Ricken ? :)

2009-06-12 @ 15:44:20
Postat av: erika

hon är sjukt nyfiken!

2009-06-12 @ 17:02:48
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback