Sommarlovets första dag

Datum: 2009-06-06 Klockslag: 00:47:36

Nu har jag sommarlov. Känns inte så, men jag hoppas att det kommer att göra det snart. Ska njuta av mina lediga dagar, för på tisdag börjar jobbet.

Efter en heldag i Kramfors med packning & städning åkte jag och mamma vidare till Sollefteå och åt grillspett till middag innan vi åkte vidare hem. Väl hemma svängde vi in hos syster lite, sedan åkte jag till Lydia. :) Där var hon, Erika, Sara och Anna. Har suttit och surrat massa, och sedan kollade vi massa på Nelly.se. Jag och Lydia ska beställa därifrån imorgon. :) Jag ska beställa det jag visade igår, plus en annan vit klänning, tror jag. Ska fundera lite mer på om jag har lust att betala 686 kr. Kanske min mamma sponsrar mig lite också, man vet aldrig. ;> Men nu ska jag fixa en bit Big One och titta på Supersugen och sedan sova.

Puss, kram & nyp i stjärten.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback