Slocknar vilken sekund som helst

Datum: 2009-06-08 Klockslag: 18:40:12

Ja, det är verkligen så det känns. Har varit vaken sedan 04:30 och fått mig 3 h sömn inatt, gissa om någon är trött. Men kan ju inte gå och sova nu eftersom jag ska upp och jobba 07:00 imorgon, och sover jag nu kommer jag aldrig att somna ikväll. Så jag funderar på att gå på fotboll med brudarna för att hålla mig vaken ett tag till. :) Imorgon blir en bra första dag, för vi får köpa thaimat till lunch. :'D Yummie!

Så himla värd dag, lärde mig verkligen jättemycket angående teorin idag. Tack för att du övertalade mig Erika! Nu är det bara "Repetition" och "Sluttest" kvar. YEY!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback