R.I.P King of pop

Datum: 2009-06-26 Klockslag: 23:15:24



Igårkväll när vi satt i Mimmis stuga i Nordsjö får Dea ett sms där det står att Michael Jackson är död, vi trodde såklart att det var ett skämt. Vi ringde upp Malin och frågade om hon skämtade, men inte det. :( Fyfan vad overkligt, och så himla hemskt.

Under flera års tid har jag verkligen tyckt att han varit intressant och fruktansvärt bra. Program som handlade honom var alltid något jag ville se, och hans musik var verkligen något som platsade på våra discon. Ska man beskriva honom med några ord så är det nog störst & begåvad. Såg nyss på ett program om honom på ettan, blev gråtfärdig flera gånger. Att han skulle vara pedofil är något jag aldrig trott på, för mig var han en god människa. Alla pengar han skänkte till välgörenhet, alla i Etiopien som fick hjälp pga We are the world. Vi som pratade om att vi så gärna skulle velat se honom på en av hans sista konserter nu i sommar, men dem fick inte ens han uppleva. :(

Känns overkligt att han är död. Men han kommer aldrig att försvinna, inte han, inte världens största artist.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback