Om fötterna kunde sluta göra ont

Datum: 2009-06-01 Klockslag: 17:34:43

Jag har tråkigt, alldeles för tråkigt. Så då fick jag den bra idén att jag kunde ta en promenad, men ofta jag kan göra det med alla dessa blåsor & skavsår. :( Icke! Istället får jag roa mig med att måla naglarna, fransk manikyr as usual. :] Sedan kanske jag kikar på nån film eller serie, får se om Anders kommer ner också. Han var här förut, men gick upp för att fixa sina läxor. Kanske jag tar itu med min idrottsläxa senare ikväll också, så att jag har det gjort. Är så himla uttråkad, och kommer förmodligen vara det hela veckan. Imorgon t.ex, då har jag bara en lektion - som dessutom kommer hålla på i ca 30 minuter för mig kanske. Fast jag ska nog passa på att sitta kvar på skolan och pilla med teoriproven till körkortet då. Sedan på fredag kommer mamma och hämtar mig, för då får jag sommarlov!
Mamma ringde nyss och gjorde mig glad också! :D Men hon hade inte tid att prata för att syster ringde. Hon ska springa Vårruset i Sundsvall imorgon. Tänk om man orkade göra något sådant själv, mm, tänk. Haha! När skavsåren försvunnit ska det bli massa promenader i Ramsele iallafall. Kvällspromenader is the shit, så himla härligt! Och sådant vågar jag mig inte på här i Kramfors.

Veckan to do lista.

* Städa
* Packa för sommarlov
* Rensa kyl, frys & skafferi
* Göra klart alla skolgrejer

Ser inte fram emot det. Jobbiga grejer! :C

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback