Nordsjö nästa

Datum: 2009-06-25 Klockslag: 00:37:49

Har som sagt jobbat med Mimmi ikväll, så hon frågade om jag skulle följa med till Nordsjö imorgonkväll när hon slutat jobba, och självklart ville jag det! Så efter 21:30 drar vi dit och grillar och sover över. :D Jag och Mimmi har suttit och planerat asmycket vad vi ska köpa och ta med. Jag ska bl.a ta med; Fläskfilé, kycklingfilé, sallad, baguetter, lök, majskolvar, tzatsiki, champinjoner m.m! Låter gott, eller hur? ;>

Nu ska jag sätta på ett pplåster (som jag skjutit upp ända sedan igår, hur lat får man bli?) och lägga mig och se på tv.

 
Kollade igenom min bdb lite, och hittade den här underbara bilden! Min älskade Chester, finaste i hela världen. ♥
Finns det något sötare än kattungar? Älskar hur de luktar. :')

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback