Min första rosa dag

Datum: 2009-06-23 Klockslag: 18:31:59

Omkring 06:45 satte jag mig på cykeln och begav mig mot jobbet och min första inskolningsdag på rosa. Gick väl helt okej, men jag tycker helt klart bättre om blått! Fast det kanske ändras med tiden, man får väl se. Gick bara till 12:00 och efter det åkte jag hem och solade en stund. Sedan när jag var inne och skulle byta från bikinin så hör jag en bil, och mamma ropar att jag har besök. Slänger på mig en tröja och sticker ut huvudet genom altandörren; och där står Erika, Elina & Dea. Erika står med ett par nycklar viftandes i handen, och minen jag hade då var tydligen obeskrivlig. Men ganska snart så kopplade både jag och mamma att Erika tagit körkortet! Grattis baby! :* Så då åkte jag iväg med dom och raggade till Markoolio. HAHA! Så svängde vi in på Ok för att hämta mitt paket från Gina Tricot, blev dock besviken över jeansjackan. :c Men jag behåller den nog ändå, den får la duga.
Har även pratat med körskolan ändå, så jag börjar få arslet ur vagn nångång jag med nu!

Nu ska jag nog umgås med Ricken. :) TTUL!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback