Kronofogden? Nej, tack!

Datum: 2009-06-15 Klockslag: 18:08:56

Sitter nästan och svettas, haha.
Har glömt att betala in min faktura på Tradera och fått en påminnelse på 50:- och om jag inte betalat in mina 81:- innan 18/6 så kommer det att gå vidare till kronofogden. .____.' Finns inget som stressar upp mig eller gör mig mer nervös än sådana saker typ, men nu har jag fixat ett Paysonkonto och betalat, men det syns inte att det blivit betalt på Tradera. Hoppas det ändras snart.

Fjärde inskolningsdagen idag, så nu var det dags att börja att tvätta de boende osv. Var ganska nervös för det, men det gick faktiskt jättebra. Så nu kan jag känna mig lite lugn för det iallafall. :) Och lite glad jag blev när jag kom på att jag inte börjar förrens 13:00 imorgon. :'D Ska dock till tandläkaren 11:30, men blir ju en jäkla sovmorgon ändå med tanke på att jag klev upp 06:15 idag. Är på grymt dåligt humör pga lite allt möjligt, så jag tror jag ska lägga mig och vila en stund och sedan prata med Erika och höra om hon vill beställa nått. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback