Junsele

Datum: 2009-06-22 Klockslag: 00:08:00

Tänkte berätta lite kortfattat om gårdagen.

Först åkte jag och Erika upp till Mimmi och var där en stund innan vi drog vidare till Denna. Sedan runt 21:30 så åkte vi till Junsele. Jag var så förvånad i bilen över att jag inte kände mig full alls eftersom jag druckit så sällan senaste tiden och hade fått i mig ganska mycket med tanke på det. Men när jag klev ut ur bilen så.. ja, ni vet hur det blir när man suttit still och druckit och när man kliver upp känner man att man är full. Haha! Sedan väl i Junsele bara umgicks vi allihopa, dansade osv. Jag dansade bugg, och jäklar vad jag började må illa ett tag efteråt. :c Haha! Sedan blev det Noice, då stog vi långt fram och sjöng & hoppade massa. Så jäkla roligt, jag längtar efter nästa The Used konsert. :') Efter det hände inte något speciellt tror jag. Var iallafall en asbra kväll. :) Var roligt att jag var aspepp på fest för en gångs skull, får hoppas att det håller i sig sommaren ut! ;)



Ricken med sin fina fickplunta & snapsglas hon fick av Mimmi! HAHA





Slitna tjejen som drar på sig snygga tröjan och trycker i sig kyckling 03:30 på natten. HAH! XD


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback