Jag blev barnvakt idag

Datum: 2009-06-02 Klockslag: 10:20:49

Nu sitter jag och äter kräm & mjölk och ska snart gå iväg på skolan och fixa en artikel. Sedan ska jag ta 12:45 bussen till Sollefteå och sedan åka hem med mamma till Ramsele. Hon ringde och frågade om jag inte kunde komma hem och vara barnvakt ikväll eftersom syster springer vårruset, och såklart kunde jag det! Känns lagomt jobbigt att behöva ta 05:15 bussen imorgon bara, men man får väl offra sig lite. ;) Haha! Jag hoppas att inskolningen nästa vecka inte bara bjuder på en massa tidiga morgonar, utan några kvällar också.

Jag som hade tänkt sola idag också, där sket sig det. Men får sola imorgon och på torsdag istället. :) Kanske hinner man med en snabbis på fredag också. Vi får la se! Nu måste jag skynda på lite.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback