Härliga Norrland

Datum: 2009-06-29 Klockslag: 23:39:46

Har varit i Sundsvall med Erika och våra mammor idag. Blev en heldag med shopping, vad jag köpte visar jag imorgon eller så. När vi kom hem runt 9 så fixade vi oss var för sig och sedan hämtade Erika upp oss brudar och vi åkte till Lungsjön och badade. Årets första dopp! :D Härligt var det. Vilken stor plats underbara Norrland har i mitt hjärta alltså, gotta love it! ♥ Så när vi åkte hem så sprang en stor älg över vägen, lite ruuligt. ;>



Ser ut som om jag är skallig för att håret är slickat. :c Haha! Jag, Elina, Dea & Erika på bild iaf!

kommentarer
Postat av: elina

Helt awesome!

2009-06-30 @ 00:05:22
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback