Glad midsommar!

Datum: 2009-06-19 Klockslag: 15:35:03

Tänk att fina Norrland lyckades få lite sol på midsommar ändå! :D Verkar som om det regnar och är mulet på de flesta andra ställen, men inte här inte! ;D
Har just kommit hem från jobbet och min första riktiga arbetsdag. Jag tycker att det gick bra, vilket jag hoppas att de andra tyckte också.

Mamma jobbar kväll så det blir jag och pappa som grillar, och sedan vet jag inte riktigt vad som händer? Får se om man drar till Edsele på nån fest eller hur det blir. Var så stressad imorse att jag glömde glasögonen, så nu har jag fått ont i huvudet. :( Funderar på om det kanske är dags att boka tid hos endera optikern eller doktorn för att kolla upp dessa jäkla ögon.

Nu ska jag nog gå och måla naglarna, jag har saknat att se fina naglar målade i fransk manikyr! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback