Fötterna värker

Datum: 2009-06-16 Klockslag: 21:38:03

Att fötterna blir näst intill döda av att gå på betonggolv en hel dag är något jag kan konstatera. Jag har så jäkla ont nu alltså! Hoppas fötterna vänjer sig snart. Inte roligt att sluta 21:00 och börja 07:00 imorgon, för då måste jag ju lägga mig runt 22:30 eller något. :c

Mitt jobb är ganska roligt ändå. Ikväll skulle jag lägga en tant (som var på mycket bra humör) och när vi skulle gå från toan till sängen så ställer hon sig och dansar! Och tidigare ikväll gick hon och dansade sig fram med sin rullator. Haha, så himla söt! Är lite nervös inför fredag då jag ska jobba på riktigt och gå själv för första gången, men det lär väl gå bra antar jag. Jag börjar känna mig lite inne i det hela nu. :)

Ni får ursäkta mitt lilla ynka & tråkiga bloggande, men efter att ha jobbat en hel dag är inte "bloggenergin" på topp, haha! Det ska tydligen bli bättre väder nästa vecka. Perfekt - för då jobbar jag bara tisdag & onsdag. :)

Men just ja! Tittade mina betyg på Dexter idag. Blev inget IG vilket jag varit rädd för, så det kändes riktigt skönt.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback