Ett bra avslut på kvällen

Datum: 2009-06-17 Klockslag: 23:38:20


Jag klickade just hem detta från Gina Tricot! :'D Känns bättre med en jeansjacka på sommaren än skinnjackan som blir så stor och bylsig. Hoppas den sitter bra bara. :) Ska klicka hem väskan från H&M så fort deras sida börjar fungera igen, det var så typiskt att de stängde den 23:00 för att fixa något.

Jag har såklart börjat bli sjuk, inte lite typiskt såhär vid midsommar och allt. Men jag är ju ledig imorgon så jag får kurera mig då så jag kan jobba på fredag som planerat. :) Roligt att Erika ska börja jobba på Nipudden också, är ju ett plus att ha vänner på samma ställe när man jobbar. Men nej, nu ska jag nog snart dra mig till sängen, känns som om mitt huvud ska sprängas. :(

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback