Duktiga killen!

Datum: 2009-06-14 Klockslag: 16:52:32

Har varit hos syster och hälsat på och fikat. :) Kevin har lärt sig att cykla utan stödhjul, så vi var ju tvungna att komma och titta när han cyklade. Så synd bara att det spöregnat hela dagen, men det stoppade oss inte.




Flisan (eller Felita som hon kallar sig själv) var såklar med. :] Så när vi var inne kom hon och tog mig i handen och sa "du följa med" så följde jag henne in på toan, så sen sa hon "kinka pottan!". Så duktiga syskonbarn jag har. :] En rolig grej också. Annette styrde Bibbi i vagnen fram och tillbaka inne i köket, och helt tvärt börjar hon gallskrika. Jag och mamma fattade ingenting, och hon bara fortsatte skrika. Tillslut såg vi att det var en spindel på golvet, som hon gång på gång körde över med barnvagnshjulet tills den dog. Haha!

Vad är det här för jävla sommarlov?! Bara massa regn och skitväder. Känns ju nästan skönt att jag jobbar så mycket, för det verkar ju inte som om jag missar något ändå. Tror tamigfan jag dör om hela sommaren kommer se ut såhär. Lånade förresten Män som hatar kvinnor av syster, så nu har jag något att göra dessa regniga dagar! Ska bli spännande att se hur bra boken är, för filmen var iallafall en av de bästa jag sett tror jag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback