Drömmer mig bort

Datum: 2009-06-24 Klockslag: 15:25:43

Jag kan inte sluta tänka på Stockholmsresan i juli, som jag verkligen hoppas blir av.
Till 99% så bilar vi brudar ner till Stockholm och lever livet i några dagar. Blir shopping, allsång på skansen och massa stek. :'D Ramsele & Stockholm är mina favoritplatser i Sverige, helt klart! På helt olika sätt såklart, med tanke på att de är varandras motsatser. Jossan tycker det är väldigt konstigt att jag som älskar Ramsele så mycket vill flytta till Stockholm. Det eftersom Ramsele är; litet, en by, ganska tråkigt, lugnt osv. Och Stockholm är; stort, en storstad, stressigt osv. Här finns inte så mycket att göra, medans man kan göra allt där. Men helt enkelt två helt underbara platser! ♥

Nu har jag nyss duschat och väntar på att maten ska bli klar, sedan bär det iväg mot jobbet. Från 16:00 till 21:00 och sedan är jag ledig tills på lördag. :] Ska jobba med Mimmi ikväll fick jag höra, det var en glad överaskning.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback