Det perfekta boendet

Datum: 2009-06-01 Klockslag: 22:48:53

Ja, nästan så!

sara ; do you want a song of glory? well I'm fucking screaming at you! säger (22:15):

hä på något jag kommer skratta av att höra

sara ; do you want a song of glory? well I'm fucking screaming at you! säger (22:16):

HAHAHA

Andy säger (22:16):

haha nuu

öppna fönstret :D

hahaha

sara ; do you want a song of glory? well I'm fucking screaming at you! säger (22:16):

HAHAHAHAHAHA

Andy säger (22:16):

öppna då :D



När jag öppnar fönstret hör jag Kalle Kotte från Anders lägenhet och ser hans huvud sticka ut genom fönsret. Jag älskar att bo i samma hus som mina vänner! Och jag älskar att Anders är så jävla konstig!<3


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback