Det är lätt att vara efterklok

Datum: 2009-06-04 Klockslag: 16:08:27

Min sista skoldag är avklarad, feels good! (Imorgon räknas inte eftersom jag bara går dit för att se stundenten.)

Fick tillbaka mitt matteprov också, 11 G-poäng och 6 VG-poäng, VG-gränsen var 15 och jag fick 17. Kände på mig att det gick bra! :D Så jag har fått G, G+ och VG på proven vi haft, så det blev ett G i betyg. Nöjd? Nej, absolut inte. Nu såhär i efterhand hatar jag mig själv lite för att jag inte ansträngt mig på de tidigare proven. För jag vet att jag kan - om jag bara vill. Så jag pratade med läraren om att kanske tenta upp kursen nästa år, så hon skulle kolla upp det och ringa mig senare. Så, jag får väl se.

Har stannat kvar på skolan extra länge för att jag vetat att när jag kommer hem är det städning som gäller. Ids verkligen inte, men musik på hög volym ska nog göra det lite lättsammare iallafall! :D Har t.o.m en lista som heter "städmusik!" på Spotify. Ja, så nu ska jag ta tag i packningen, och sedan blir det nog middag. Sparar den tråkiga städningen till sist, fast värst av allt är disken. :( Har passat på att ta lite hejdå-kramar av folk i klassen idag också. I'll miss you!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback