Sätt aldrig dagens sol bakom morgondagens moln

Datum: 2009-07-19 Klockslag: 22:21:33

Så himla bra sagt. En gullig tant på jobbet har den texten på en sak som hänger på väggen, känns så bra & positivt varje gång jag läser det. Känns så bra att känna & veta att jag nuförtiden nästan aldrig är sur eller på dåligt humör om man jämför med förr. Det enda som tynger mig just nu är körkortet och projektarbetet i 3an, vettefan vad jag ska hitta på. Det stavas ångest. Men ska försöka att inte vara så negativ till det, utan istället vara positiv och poppa masa idéer.

Har suttit med mamma och tittat på en hel massa resor ikväll, och diskuterat lite med Jonas också. Han äger är det enda jag säger! :D Ibland är det himla bra att ha en übersocial brorsa. Jag och mamma satt och tittade på Maldiverna, tänk att ha råd att dra dit någon gång. Paradiset på jorden typ. Men finns billigare ställen som är paradis nog som tur är. :'D Peppar järnet!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback