Rensar ut all skit

Datum: 2009-07-05 Klockslag: 18:49:05

Jag har blivit offer för rensning i huset, och framförallt förrådet. Det finns så otroligt mycket skit där så ja, vi har flera svarta säckar fulla med skit och det är bara en bråkdel av allt som ska kastas.

Har inte orkat blogga, när man inte gör annat än jobbar på dagarna finns det väl inte så mycket intressant att berätta. Så blir det jobb måndag, onsdag, torsdag och fredag. Sedan är jag ledig och åker till Stockholm, vad bra jag mår av att säga det; jag ska snart åka till Stockholm! Barnslig som jag är vill jag redan börja packa, skriva listor och planera. Har sagt det till både Elina och Erika, och de har bara svarat "jag hatar att packa!". Så jag får nog ringa och säga det till Mimmi istället, för jag vet att hon gillar att skriva listor iallafall. :'D Tittade hur vädret skulle vara, och enligt yr.no så ska det vara soligt och över 20 grader varmt. Gud så jag längtar!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback