I ♥ löshår

Datum: 2009-07-02 Klockslag: 22:28:13

Löshåret sitter i, och det känns så obeskrivligt bra.
Det om något är en sak som på inte ens en timme gör att man känner sig så himla mycket finare. Från första gången jag satt i löshår och resten av mitt liv som ung kommer jag nog aldrig riktigt trivas utan det, långt & tjockt hår är det bästa som finns.

Efter maten åkte jag till Elina så vi fixade varandras hår, jag slingade även mitt löshår lite lätt. :) Vet inte riktigt hur stor skillnad det blev, men lite ljusare blev det nog allt. Ska slinga mitt hår så småningom också.

Nej, nu börjar klockan bli mycket. Ska lägga mig i sängen och se klart på en film. Ska upp och jobba 7-12 & 16-21 två dagar i rad, suger min helg lite eller? Jag jobbar medans alla är och super skallen av sig på Gatufesten! Men jag får tänka; pengar!  Så kan man ju inte få allt här i livet heller, min sommar kommer nog att ha varit helt awesome ändå när jag tänker tillbaka på den. Den har redan varit riktigt bra, utan någon speciell anledning. :) Men nu blir det sängen, godnatt!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback