En blandning av sött & salt

Datum: 2009-07-12 Klockslag: 14:53:40

Ur; Stockholm i mitt hjärta, mihi!

Nu börjar det dra ihop sig! :D Erika slutade egentligen 16:00, men mamma erbjöd sig att jobba hennes sista timme så vi skulle komma iväg tidigare. Min mamma är bäst! ♥ Gotta love her! Så nu har jag packat det.. mesta? Så svårt det där med att packa, men jag tror att det viktigaste är med. Skulle vetat vart min regnponcho är bara, eftersom det tydligen blir en regnig kväll på allsång på skansen. Looking forward to it, trots det. :] Sofia sa att Ängby camping var relativt nära där hon bor, så hon kanske skulle komma och hälsa på mig. :) Hur go som helst var hon!

Staden i mitt hjärta, här kommer jag! :'D (På delad plats med London såklart.)

HÖRS PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback