Åh åh vad det är skönt att va naken

Datum: 2009-07-02 Klockslag: 00:24:53

Ja, jag och Elina badade nämligen nakna idag! Haha, så jävla kung. :D Det har man ju inte gjort på.. ja, jag vet inte hur länge. Minst fem år iallafall, skulle jag tro. Härligt var det också vill jag lova, det ska vi göra fler gånger. Så har jag bränt mig massor idag också, hoppas det blir brunt bara. :) Är lite sur över att jag jobbar imorgon så att jag inte kan åka och bada med Elina & Dea. :( Och på fredag och lördag är alla i Sundsvall på GF, så då har jag ändå ingen att bada med. Ibland suger det lite. Jobbar alla dagar nästa vecka förutom tisdag, lördag & söndag också, OCH PÅ SÖNDAGEN DRAR VI TILL DEN UNDERBARA STORSTADEN! ♥ Jag ser så löjligt mycket fram emot att få gå runt i Stockholm och bara vara.

Nu ska jag nog snart gå och sova. Natten!

kommentarer
Postat av: cv

Bildbevis!!

2009-07-03 @ 09:07:46



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback