You can leave it all behind you

Datum: 2009-01-22 Klockslag: 22:43:16

Sitter och lyssnar på musik, och när det blev Haddaway - Fly away så började jag längta något så otroligt till sommaren. Minns när jag och Elina satt ute på min balkong och solade & lyssnade på den i våras. Älskar känslan av att veta att sommaren är nära. (Så som man känner på våren, nu är det alldeles för länge kvar.)

När man tänker på sommaren så känns allt så himla bra, det känns alltid som om när den kommer så kommer den att få alla problem att försvinna. Precis som om man bara kan lämna allt gammalt och dåligt bakom sig. Någon fler som känner så? Det är verkligen höjdpunkten på året, de dagar då solen steker och man kan bada och gå omkring i bara linne & shorts. Det känns alltid likadant, och man har alltid likadana planer. "Till sommaren ska jag ha gått ner i vikt", hur många gånger har man inte sagt och tänkt så egentligen? Men nu ska jag och Elina börja träna på måndag igen, känns bra. Tror dock inte att jag kommer kunna gå ner speciellt mycket till sommaren, men kan ju hoppas på en liten förändring iallafall. Ska inte hoppas på för mycket, då blir man bara besviken. Nej, sommar & fest hade suttit helt sjukt bra nu.

Det får bli lite sommarbilder nudå, bara för att. ♥



När jag tittar på bilder från sommaren, som t.ex den här, så får jag tillbaka känslan jag hade då. Vi hade tagit på oss massa mysiga kläder och åkte ut och åkte båt och kände vinden i håret. Jag saknar varje typisk känsla som sommaren för med sig. En sak som jag alltid längtar till när det gäller sommaren är att vakna på morgonen och gå ut och känna hur varmt det är, så underbart. Bara några månader kvar nu.

Nu ska jag lägga mig och läsa, sedan blir det att sova. Har sovmorgon till 12:45 imorgon, men ska upp runt 11 eftersom jag har körlektion 11:40.


You see love at first is summer time
That's when you think that everything's fine
No one ever thinks its gonna end

But when things go wrong and winter comes
You're gonna need to run to someone
Left alone you'll just freeze up again

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback