Where the birds always sing

Datum: 2009-01-31 Klockslag: 14:10:57

Jag vet inte om jag hunnit förstå att vi verkligen ska till London, det känns lite för bra för att vara sant.. Bara 30 dagar kvar nu, bara tanken ger mig sådär härligt ont i magen. :D

Det vi har planerat än så länge är;
* Rise Against & Anti-flag konsert.
* Lejonkungen musikal.
* Madame Tussauds.
* London Eye.

Kanske något mer jag glömt? Rätta mig någon isåfall. ;) Dock har vi lite fler idéer på vad vi skulle kunna göra, men inget som är helt bestämt liksom. Vi måste iallafall åka till stället där vi bodde sist och gå och titta på de blå gubbarna på husen. :D Jag har redan världens panik inför att flyga, jag törs verkligen inte. Fyfan! :( Känns bra att vi ska flyga med SAS istället för Ryan Air iallafall, vilket är som en liten tröst iallafall.

Jag längtar efter att få nya bilder & minnen därifrån.

kommentarer
Postat av: Linn

sv; haha jo det var vi! plus att kapten sa åt alla att fylla i "mitten alternativet" för var man fattig skullr dem tro att man kom för att att göra olagliga affärer & om man var rik skulle man köpa knark etc. Sjukt! Nej vi blev inte fotade ;s

landade ni också i phuket?

2009-01-31 @ 22:25:19
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Haha vafan? JO vi fick också kolla in i en cam men bara så dem kunde jämföra ögonen med ögonen på passet, inget kort vad jag vet ;s men jag var ju där i april, ni kanske va där närmare tsunamin?



Vi var i bangtao bay, typ utanför patong :)

2009-01-31 @ 23:58:39
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: libbiya

men my gosh.

du fattar inte hur mycket jag längtar,

va på skattkistan idag och då såg jag en

sparburk som va en såndär röd telefonkiosk.

bara en sån sak ska bli så kul o se!!

<3 de kmr bli grymt kul.

2009-02-02 @ 21:56:25
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback