Vill inte!

Datum: 2009-01-19 Klockslag: 12:01:04

Fyfan, finns det något värre ställe än sjukhuset? Tror fan inte det. -_- Mår redan illa & är nervös för att åka dit, delvis för att jag är rädd för vad de ska säga, men också för att jag är så löjligt rädd för sjukhus. Tog inte bussen imorse eftersom jag hade feber igårkväll, och har nog det fortfarande. Känner mig inte pigg alls. :c

Är så less på att det bara skriker negativitet om mina drömmar också, varje natt är det något nytt. Mardrömmar blandat med sådant som bara får mig på dåligt humör.

Det här är vad som går om & om igen nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback