Utmanad

Datum: 2009-01-18 Klockslag: 23:50:46


Jag & bebben! ♥



Jag blev utmanad av Elina!

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag har på senare tid fått för mig ännu något som 'försvårar' min vardag. Jag oroar mig för att allt som är elektriskt eller liknande ska sprängas i min närhet, särskilt hårtorken. Därför håller jag den ogärna framför ansiktet, då jag är mest rädd om det OM den skulle sprängas.
2. Varje gång jag dricker något så tar jag fem klunkar, och de gånger jag inte gör det så tar jag tre, men lurar då mig själv och sväljer dessa tre klunkar i fem omgångar liksom. (Jag upptäckte det nyligen, jag som tyckte jag var duktig som inte alltid tog fem klunkar.)
3. Jag är livrädd för att spendera resten av mitt liv ensam.
4. Jag har otroligt lätt för att känna mig bortglömd och tagen för givet.
5. Jag har en riktig kär-känsla i min mage just nu.
6. Jag känner en hel del ångest inför min framtid, är så rädd att misslyckas med allt.
7. Jag är nöjd över mig själv för att jag blivit mycket mer positiv & för att jag mognat så pass mycket. (Blivit mycket mer förnuftig osv kan man väl säga.) Tror dock att det mest är mamma som får ta del av det, i våra diskussioner och sådär.

Den som känner sig manad kan känna sig utmanad. ;)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback