Twilight

Datum: 2009-01-06 Klockslag: 00:05:36


Tittade just på Twilight.
Laddade hem den för ett tag sen men har väntat med att se för att kvalitén tydligen skulle vara så dålig, och jo det var den, men så himla värt att jag såg den ändå. Även fast alla sa att den var så bra, så kände jag mig lite osäker. Men se den säger jag bara! H e l t   k l a r t   e n   a v   d e   b ä s t a   f i l m e r n a   j a g   n å g o n s i n   s e t t, ni skulle bara veta vad det pirrade till i magen när de äntligen kysstes! Nu är jag lite besatt av honom känner jag, så mycket att jag nog måste titta på filmen igen nu direkt. Åh, nu vill jag ha en egen Edward! :* Så jävla het, sättet han pratar på, hans röst, allt. Ville verkligen aldrig att filmen skulle ta slut, lite samma känsla som jag får med t.ex One Tree Hill. Och då jävlar är det en bra film, för OTH är världens bästa serie!

kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Ja han är verkligen helt fantastisk!

2009-01-06 @ 15:36:37
URL: http://nightfalls.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback