Tröttast i stan

Datum: 2009-01-09 Klockslag: 01:35:45

Ujuj, helt sinnessjukt trött jag varit idag. Gick och la mig runt 22:00 igår, och låg vaken till 02:30 kanske. Så jag fick ungefär ca 2 h sömn inatt, och inte nog med det - jag vaknade 04:53 och tittade jättelänge på klockan innan jag insåg att jag försovit mig. Så jag hoppade upp ur sängen och sprang och väckte pappa & sa att vi försovit oss, så var det bara att snabba och packa ihop allt & klä på sig. Så ingen frulle blev det, hah. :c

Har varit en ganska dryg dag eftersom jag varit hungrig & trött, men jag & Jossan hade helt sjukt kul på matten ett tag. SPINDELKVINNAN! Hahaha. :D Det var nämligen så att Jossan av någon anledning sa att jag var spindelkvinnan, så då började jag prata om att jag skulle ha åtta ben och springa runt som en spindel, fyfan vad vi skrattade. Såg allt framför oss, så otroligt fult. :´D Just ja, måste ju berätta - Sofia i min klass var inte på skolan idag, så frågade Elin varför, då berättade vår studiehandledare att hon råkat hugga av sig fingertopparna med en yxa när hon skulle fixa ved. .____. Jo, vi skrattade, bara för att det var så himla typiskt Sofia. Hon är den typiska pojkflickan, för ett tag sedan så hade hon ett brutet nyckelben för att hennes bror sprungit in i henne så hon ramlat omkull. Men hemskt, usch. Måste ha gjort otroligt ont, och den stackaren var ensam hemma också. :c Resten av dagen har jag iallafall tillbringat med att sova. Somnade runt 17:00 och vaknade 21:20, blev lite less då. -_- Tur jag börjar 12:45 imorgon iallafall. Ska alldeles strax sova, ska hinna gå ner och storhandla mat inför mina två GI-veckor innan jag går på skolan imorgon också hade jag tänkt.


Skönt med någon som frågar och förstår.<3

kommentarer
Postat av: elina

Du glömde ju att nämna den viktigaste detaljen ang. Sofias nyckelben; att hon dessutom stog i en LÅDA när han sprang omkull henne :)

2009-01-09 @ 09:16:24
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback