The reason why

Datum: 2009-02-01 Klockslag: 00:06:02


.. I love Ramsele!<3 Haha. Nej men jag fick för mig att gå ut och fota fotoläxan idag, runt 14:30 eller något. Så jag drog på mig ett par byxor som tål vatten/snö, utanpå mina mjukisar och gick ut. Hamnade i skogen bakom huset, så jag pulsade omkring där i djupsnön och letade efter saker att fota. Och gud så vackert det var att se ut över bergen & allt det. La mig även ner där i snön och bara låg en stund, samt fotade de stora tallarna(?) underifrån. Sedan följde jag stigen genom skogen och kom på att jag kanske kunde gå ända fram till nipan för att se älven, och det gjorde jag. Hittade världens finaste & mysigaste ställe där. Just framför det lååånga 'stupet' så hade någon snickrat ihop en rekig liten bänk, som jag satt mig på. Satt där ett tag, fotade lite osv. Det kändes så himla fridfullt och skönt där, som om tiden stannat. Dit ska jag gå oftare, hade ingen aning om att det var fint där. ♥ När jag sedan kom hem igen, så hade jag varit ute i en hel timme. Tiden bara rann iväg, kändes inte som mer än en halvtimme. Jag är så glad över att bo i fina Norrland.



Sedan har jag varit ute och gått med hundarna, ätit popcorn & tittat på Så som i himmelen. Går det att låta bli att gapskratta åt Siv & Arne?! Verkligen inte, Siv är bara så jävla rolig. x'D "Jag vill bara säga att jag schlutar i kören!"

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback