Övningskörning

Datum: 2009-01-25 Klockslag: 14:44:51

Idag när jag vaknade så läste jag ca 25 sidor i 'Vägvisaren' och klev sedan upp och åkte ut och övningskörde med mamma. Tränade mest på att backa runt hörn och sådant, eftersom det är det jag håller på med på körlektionerna. Så nu sitter jag här vid pappas dator, har som vanligt inte orkar starta min egen. Ska nog orka göra det så småningom.

Sitter just nu och funderar på om jag ska beställa löshår idag, så kan jag nog sätta i det nästa helg. För nu har jag ju råd, tack vare Ricken & Ninix. Haha! :D Känns hur skönt som helst att kunna beställa i sitt eget namn, för då slipper man fråga om man kan få beställa det & det osv. :]

Nu sedan igår kan jag inte sluta längta till London. Kommer bli så sjukt bra!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback