Nyårsafton 2008

Datum: 2009-01-01 Klockslag: 16:24:23

Min nyår blev helt sjukt lyckad! :D Förutom att jag missade tolvslaget för andra året i rad, haha. Måste bara dra det. Vi stog först ute, men sedan kom någon på att vi skulle gå in och slå på ettan för att verkligen vara med på tolvslaget. Alla SPRANG in och skrek "HÄ PÅ ETTAN!!!". Väl inne så gatt Anton koppla om tvn för att Playstationet varit i, så alla stog och skrek att han skulle skynda sig. Men, vi missade det precis. Haha!


Började med att jag åkte till Erika, så fixade vi klart oss där. Började gå ner mot Anton (eller ska jag säga Ajnton? HAHA) vid 21:30 ungefär. Väl där kände jag mig sjukt opepp, men det ändrades snabbt! Dansade och sjöng hela kvällen, så jävla roligt! Vi dansade "i ringen". HAHA! Så då stog vi i en ring och dansade, och så får nån gå in i mitten och dansa. Så jävla roligt! :D Roligast var när Sara gick in i mitten och gjorde kissande hunden. x'DD Då fick Erika världens skrattanfall, haha. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen, förutom att det var en sjukt lyckad fest och allt. Mitt i allt så ställde sig någon och kokade 40 korvar också, fyfan vad gott det var. Jag tryckte i mig två stycken! :'D Mat på fyllan är det bästa som finns, särskilt en hamburgare med sjuuukt mycket dressing, eller hur Lydia? ;) Jeppe gick runt med en knallorange mössa som det stog "KNÅDA SPORT" på också, som visade sig vara en sportaffär någonstans, sa Anton. Jag trodde att det var en riktig sport, haha. x'D Kom hem strax efter 4 någongång tror jag det var, då mamma hämtat mig hos Erika. Väl hemma upptäckte jag att mina utslag jag hade på armen, hade blivit mycket värre och så hade jag utslag på magen också. >< Fast nu imorse var det bättre. Klev upp (eller jag har legat i sängen hela dagen, så jag kanske ska säga vaknade) vid 14:30 ungefär. Bakis? Njae, så underbart! :D Bara ont i huvet, men det går att leva med bara jag slipper det där jäkla illamåendet.

Tack allihopa för en helt underbar nyårsafton! :D :*








kommentarer
Postat av: sara

Ohoho!

Min älsade kissande hund.

Kom hem från backe idag och såg att en hund kissat i een snödriva vid min bro.

(Kanske var det jag som gatt läta på trycket när ja kommit hem ?)

Tack för en sjukt kul kväll! <33

2009-01-02 @ 13:43:02
URL: http://saraengegren.devote.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback