Något att se fram emot

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 18:00:44

Jag är förväntansfull på The Used's nya album, hoppas att det kommer ut väldigt snart. :')

Det är ganska sjukt ändå hur mycket musik kan betyda & förändra. The Used har gjort så stor skillnad i mitt liv, (även om det låter som något en 14-åring säger om ett band som den är helt besatt i) och jag tycker synd om dem som inte känner att musiken är en så stor del av sitt liv. Jag skulle inte vilja leva utan musik. Det är ju trots allt musiken som gett mig några av de bästa stunderna i mitt liv. ♥ Ibland är det allt som behövs. En enda låt kan förändra mitt humör, göra så att allt värdelöst försvinner.


Det här gav mig ont i magen, på ett bra sätt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback