Världens goaste

Datum: 2009-01-11 Klockslag: 21:47:17

Älsklingen och jag låg i sängen och myste (som vanligt) i fredags tror jag det var. :') Redigering orkar jag inte med, då min dator är segare än allt segt. -_-




Han gillar att pussas, haha! :'D Att jag ser dum ut skiter vi i. Jag är även medveten om att jag älskar honom löjligt mycket. :') Men jag kan ju säga att jag och Erika har alltid varit riktiga djurnördar. Minns en gång när vi var små och Erika ringde och väckte mig på morgonen och berättade att hon fått kattungar, pappa fick skjutsa mig till henne direkt typ. :'D Haha!

kommentarer
Postat av: erika

Men gud vlka otroligt mysiga bilder, vad fin har är Sara. Och att vi värderar djur så otroligt högt älskar jag. Åh, när jag ringde dig, gud vad jag kommer ihåg den morgonen :')

2009-01-11 @ 21:56:58
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback