Lördag

Datum: 2009-01-04 Klockslag: 02:14:07

Ja, det har väl i stort sätt varit en helt vanlig dag idag. Jag låg i sängen till typ 13:30, då syster kom hit med barnen. :] Det hände något roligt.. Felicia gick runt och drog på en dockbarnvagn, så råkade hon på nått sätt ramla omkull/sätta sig i hundarnas vattenskål, så hela hon blev blöt. Så det blev bara till att leta fram några kläder hon kunde få ta på sig istället. Hon fick ta en gammal tröja Lars hade när han var liten, ett par små hello kitty shorts som var mina och min gråa lilla, typ bolero-sak. Hon såg så jäkla rolig ut! :D Och Kevin gick runt med sin lila Nalle Puh-ryggsäck som han tagit med sig, haha. ;>



[Där är en bild från nyår, om någon var nyfiken på vad jag hade på mig, typ.]

Har suttit och pratat med Lydia om Londonresan och Mimmis fest på lördag, jäklar vad pepp jag är alltså! :D Vi bestämde oss för att supa ner varandra, haha. (y) Nej, nu ska jag nog kanske sova.. Så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Måste njuta av de sista dagarna på lovet, då kan jag ju inte sova bort dem.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback