Låt mig ha lite tur för en gångs skull

Datum: 2009-01-16 Klockslag: 12:37:47

Sedan jag klev upp har jag suttit och ringt runt till olika fotografer i Stockholm, det är näst intill omöjligt att få tag i en praktikplats. Var iallafall en tjej som ville att jag skulle mejla henne vilka veckor, så skulle hon se hur det såg ut då. Jag hoppashoppashoppas att jag får vara där. En liten tröst är det ju iallafall när de man ringer till önskar en lycka till, tipsar om andra fotografer och är allmänt trevliga. PUSS på sådana människor! Förra gången jag ringde runt så ringde jag till någon gubbe, och så fort jag nämnde ordet pratik sa han "NEJ!". Inte kul ._.

Men satan vad mycket klockan är, 12:37 och jag börjar kvart i! :O


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback