Läsa vidare

Datum: 2009-01-17 Klockslag: 00:36:41

Mamma och jag har suttit och läst på internet om olika högskolor & utbildningar nu ett tag. Inte blir man klokare av det direkt. Något jag skulle vilja bli, och alltid velat bli är ju jurist. Tror att det skulle vara ett riktig roligt, spännande & intressant jobb. Men, då är det ju all utbildning. -__-' Man ska ju orka också.

Tänkte lägga in länkar till olika bra sidor här, så att jag kommer ihåg dem. Sitter vid pappas dator, är som vanligt för lat för att starta min egen.


Syoguiden
, studera.nu & arbetsförmedlingen.

kommentarer
Postat av: Elina

Jag har utmanat dig i min blogg Jesus :)

2009-01-17 @ 22:24:03
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback